خريد بک لينک

تعداد: 25 نفر

سرپرست : اقای معمارزاده

راهنما: آقایان محمدیان- آرامش - وحاج آقای مومنی

ساعت 7: 35به ریوش رسیدیم که آقایان با یک تاکسی سمن منتظر ما بودند ساعت 8: 35 از منطقه ای بنام النگ شوراب استارت حرکت را میزنیم ودر ساعت 9:30 در منطقه ای بنام کلاته کنگا برای صبحانه توقف میکنیم ارتفاع منطقه 2430 وساعت 10 حرکت کرده و10:30روی یال رسیدیم ارتفاع 2653بود تا اینجا مسافتی 6 کیلومترپیموده شده بود در ساعت 11:45 اول دره رسیدیم ارتفاع 2445بود  حدود 2ساعتی مسیر درگیری با سنگ داشت .ساعت 15 به مقصد اصلی که چشمه بود با زیباییهای دل انگیز ش رسیدیم ارتفاع 2232 بود با مشورت راهنما حدود یک ساعت به ما اجازه توقف داده شد وراس ساعت 16 حرکت کردیم ولی برنامه ای که راهنما برای ما چیده بود اشتباه از آب در آمد مسیری بس طولانی را برای ما در نظر گرفته بودند که به تاریکی برخوردیم وساعت 12 بدلیل خستگی افراد حدود یک ساعت اجازه استراحت داده شد و همینطور ادامه دادیم  برای نگرانی خانواده ها چند نفر جلوتر فرستاده شد برای تماس بگیرند چون تا آخر مسیر آنتن نداشتیم که خانواده ها از نگرانی در بیایند که مسیر طولانی شده اتفاقی برای کسی نیوفتاده ودر آخر ساعت 2:30به ماشین وروستای شررود رسیدیم و از همنوردان خداحافظی کرده ساعت 4 صبح به نیشابور رسیدیم .

=============================================================================

روی یال

===========================================================================

===============================================================================

=====================================================================================

=========================================================================

===============================================================================

:: موضوعات مرتبط: ,
:: برچسب‌ها: گزارش برنامه پایان هفته دره شررود, ,
:: بازدید از این مطلب : <-PostHit->
امتیاز مطلب :
تعداد امتیازدهندگان :
مجموع امتیاز :
تاریخ انتشار : 22 خرداد 1394 | نظرات (0)